• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    ساختمان اداری پزشکی پاسار


    1399/1/16

    مجتمع اداری پزشکی پاسار

    ساختمان پاسار واقع در محله زیتون کارمندی خیابان زاویه (ابوذر) می باشد که به دلیل و وجود چندین مجتمع تفریحی، اداری، پزشکی، درمانگاه، بیمارستان ابوذر و داروخانه های بزرگ و شبانه زوری، در این خیابان مقصد تعداد بسیاری از بیماران و مراجعه کنندگان می باشد. دارای موقعیت بسیار عالی جهت دسترسی سریع به چهارشیر، ملی راه، کیانپارس و کوروش است و نیاز شما و مراجعه کنندگان شما را جهت رسیدن به دفتر کارتان یا مطب شما تسهیل می بخشد.

     

     

     

    این ساختمان نمای بسیار خاصی دارد که با تغییر زاویه نور خورشید قسمت های روشن و تاریک آن تغییر کرده و نماهای بسیار زیبایی در طول روز ایجاد میکند این نمای خاص بسیار منحصر به فرد بوده و از آلمان در ایران توسط شخص سازنده بومی سازه شده است و بر خلاف همه نما ها، از بالا به پایین ساخته شده است.

    مجتمع اداری تجاری و پزشکی پاسار

     

    ساختمان پاسار شامل چندین واحد تجاری واقع در طبقه همکف، زیر زمین و طبقه اول می باشد که درگاه، آسانسور و راه پله جداگانه ای برای خود دارند.

    واحد های اداری، پزشکی ساختمان پاسار در 6 طبقه بالای قسمت تجاری و هر طبقه 4 واحد با متراژ و نقشه متفاوت قرار دارند و از مشخصه بزرگ آنها این است که بر اساس نظر شما میتوان به آنها اتاق بیشتر اضافه نمود.

    واحد 88 متری با یک اتاق در واحد

    واحد 88 متری با دو اتاق در واحد.

    واحد 118 متری در حالت سه اتاقه.

    واحد 118 متری در حالت دو اتاق

    واحد 135 متری در حالت سه اتاقه

    واحد 135 متری در حالت 4 اتاقه

    واحد 120 متری حالت دو اتاقه

    واحد 120 متری با حالت 3 اتاقه


    جهت اطلاعات بیشتر و بازدید از محل میتوانید با شماره تماس گروه مشاورین جوان تماس بگیرید.

    ابراهیمی 09161144239

     

    محمدی 09165277373