• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    نمونه هایی از طراحی های داخلی اتاق نشینمن با تم سبز


    1396/12/14

    تم سبز

    رنگ سبز

    رنگ بی نظیر و پر طراوت سبز همیشه در فضای داخلی حس سر زندگی و شادابی را ایجاد می کند ، این رنگ بی نظیر به دلیل ماهیت طبیعت پسند خود به خوبی می تواند با سایر رنگ ها ترکیب شود و به فضای داخلی ما حس سر زندگی و شادابی ببخشد .

    • ترکیب سبز و سفید 

    تا به حال به داشتن دیوار هایی سبز رنگ فکر کرده اید؟ دست به یک اقدام جسورانه بزنید ، دیوارهای تان را سبز انتخاب کنید و مبلمان تان را سفید! برای ایجاد تعادل فضایی و گرما بخشیدن به فضای تان می توانید از رنگ های آبی تیره و یا قهوه ای استفاده کنید و فضای بی نظیر روح افزایی برای خود ترتیب دهید.

     

    • ترکیب نارنجی با سبز

    اسم نارنجی هر کجا که باشد شک نکنید که به همراه خود انرژی بی نظیری را می آورد و فضای شما را دگرگون می کند ، به سادگی می توانید با انتخاب عناصر جزیی به رنگ های انرژی بخش حال و هوای فضای خود را متحول کنید. ترکیب نارنجی و سبز همان ترکیبی است که به سادگی به فضا های کسل کننده ی شما انرژی می بخشد ، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

    • ترکیب آبی و سبز

    این ترکیب به خوبی می تواند فضای شما را دگرگون کند ، یک انتخاب بی نظیر برای فضا هایی که می خواهید علاوه بر انرژی ، منحصر به فرد نیز باشند. برای انتخاب ترکیب آبی و سبز راه های زیادی دارید ، یکی از آن ها می تواند ترکیب مبلمان آبی به همراه کوسن های سبز باشد ، و یا حتی مبلمان سبز و فرش آبی ، به خوبی می توانید از ترکیب این دو رنگ برای هر قسمت از فضای داخلی خود استفاده کنید.

    • ترکیب سبز و بنفش

    برای داشتن یک فضای آرامش بخش به این ترکیب رنگ حتما نیاز خواهید داشت ، ماهیت رنگ بنفش ماهیت آرامش بخش و رمز آلودی است. حال آن را در کنار رنگ بی نظیر و روح نواز سبز تصور کنید و برای تعادل بخشیدن به این فضا و ایجاد هارمونی می توانید کمی رنگ کرم به آن اضافه کنید و بیش از بیش از فضای آرامش بخش خود لذت ببرید.

    • ترکیب صورتی و سبز

    اگر نیاز به یک دکوراسیون شاد و لذت بخش دارید ، ترکیب صورتی و سبز همان گزینه ای است که باید به سراغ آن بروید ، یک کاناپه با پارچه های رو مبلی سبز رنگ به همراه کوسن های صورتی در ترکیب با پرده های گل دار زمینه ی سبز ، برای فضای شاد و دوست داشتنی شما بسیار منحصر به فرد خواهد بود. یک پیشنهاد عالی برای شما دارم ، این ترکیب برای فضای اتاق خواب های دخترانه هم  بی نهایت مناسب است.

    • ترکیب سبز و قهوه ای

    این ترکیب را برای هر قسمت از فضای داخلی خود که بکار ببرید چه نشیمن باشد یا اتاق خواب ، چه ترکیب کوسن و پرده باشد چه مبل و فرش فضای خانه ی شما را بی نظیر خواهد کرد ، امتحان کنید شیفته اش می شوید.

     

     

    • ترکیب سیاه با سبز

    یک ترکیب منحصر به فرد و خواستنی که به فضای شما جلوه دیگری می بخشد . رنگ سیاه به دلیل ماهیت خنثی خود به خوبی با همه ی رنگ ها ترکیب می شود ، اما ترکیب سبز با سیاه از آن ترکیب هایی است که هیچ رنگی نمی تواند جایگزین آن شود این ترکیب شیک و خاص را در دکوراسیون خود فراموش نکنید.

     

    منبع: چیدانه