• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    10دل سینک روشویی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن


    1398/8/6

    در سال های اخیر استفاده از انواع مختلف مدل های سینک روشویی کابینتی، دکوراسیون های متفاوتی را برای حمام و سرویس های بهداشتی به وجود آورده است. انتخاب مدل های کاسه روشویی زیبا، شیک و مدرن تاثیر بسزایی درحمام و سرویس بهداشتی دارد تا حدی که می توان با انتخاب سینک های جدید و متفاوت فضای داخلی سرویس بهداشتی را به کلی تغییر داد.

    امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد و لوازم جانبی حمام مانند کابینت روشویی، کابین دور دوشی، کاسه روشویی در شکل و طرح های مختلف در در دسترس مردم قرار دارند. کاسه روشویی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شود. در واقع سینک های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید.

    سینک روشویی کابینتی حمام، به ویژه از نوع خاص و مدرن، در شکل و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شود. سینک  روشویی کابینتی  بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد. اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و رنگ و طرح کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد.

     

    روشویی کابینتی باز

     

    چگونه یک کاسه روشویی مناسب انتخاب کنیم؟

     

    هر روز انواع مدل های جدید کاسه روشویی در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها، کاسه روشویی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. شما می توانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی و انتخاب لوازم جانبی خاص و متفاوت حمامی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. بهتر است کاسه روشویی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی حمام شما مطابقت داشته و بازتاب دهنده باشد. در هر صورت انتخاب شما سبک و شخصیت شما را نشان می دهد. همانطور که گفته شد : سینک روشویی کابینتی  بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. در اینجا ما تصمیم داریم 10مدل سینک روشویی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن را به شما معرفی کنیم.

     

    سینک روشویی زیبا

     

    کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و دکوراسیون حمام کوچک می باشد. قفسه ها و روشویی های کابینتی باز یک راه بسیار عالی و کارآمد برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند. زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آیند، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضای حمام و سرویس بهداشتی می شوند.

    در تصویر بالا طراح به دلیل نداشتن فضای کافی، روشویی کابینتی دیواری باز و سینک روشویی سرامیکی سفید را برای این حمام کوچک انتخاب کرده است. فضای باز زیر روشویی کابینتی، جای مناسبی برای نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی می باشد. آینه ی عمودی روی دیوار و نورپردازی عالی باعث افزایش دید بصری حمام شده است.علاوه بر آن طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و خیره کننده است.

     

    سینک روشویی دیواری

     

    سینک روشویی دیواری علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید هستند. سینک روشویی کابینتی دیواری، گاهی اوقات "روشویی معلق" نامیده می شود. در زمان های گذشته از کابینت های روشویی دیواری بیشتر در محیط های تجاری و صنعتی مانند رستوران ، بیمارستان، هتل و غیره استفاده می گردید. اما چندین سال است که روشویی کابینتی دیواری در برنامه های مسکونی نیز بسیار محبوب شده است. یکی از مزایای مهم کابینت های روشویی دیواری، حجم فضایی است که می تواند در حمام شما آزاد باشد. فضای اضافی آزاد در حمام دو هدف مهم، ایجاد حمام بزرگتر و داشتن فضای بیشتر برای سازماندهی و نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی را دنبال می کند. پس اگر شما هم می خواهید حمام تان بزرگتر به نظر بیاید، از سینک های دیواری استفاده کنید. 

    در تصویر بالا، طراح با انتخاب سینک دیواری سفید، فضای خالی حمام را افزایش داده است. آینه ی بزرگ بالای سینک روشویی و نورپردازی مناسب نقش بسزایی در بزرگتر نشان دادن حمام دارد. شیرآلات زیبا و گلدان گل حمام را زیباتر نشان می دهد.

     

    سینک روشویی مربعی

     

    مدل سینک روشویی کابینتی به شکل مربع به دلیل شکل و ظاهر جالب و متفاوتش همه ی نگاه ها را به سوی خود جذب خود می کند. سینک مربعی یکی از مدل های متنوع کاسه روشویی روسنگی است که بر روی کابینت روشویی  قرار می گیرد. برخلاف روشویی های کابینت دار که سینک داخل کابینت قرار می گیرد و به عبارتی توکار است، مدل های سینک های روسنگی روی سطح  روشویی کابینتی قرار می گیرد. چنین سینک هایی فقط در دستشویی و حمام کاربرد دارند و برای آشپزخانه اصلا مناسب نیستند.

    امروزه سینک های روشویی کابینتی از لحاظ طراحی بسیار متنوع هستند. سینک های روشویی مناسب دکوراسیون حمام و سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، برخی از مدل ها عمق یا عرض کمی دارند اما درعوض طویل و کشیده هستند. سینک های روشویی مربعی هم عمدتا همینطور هستند و جای کمی اشغال می کنند وگزینه مناسبی برای حمام های کوچک به شمار می روند. بنابراین افرادی که فقط به دنبال طرح های خلاقانه و مدرن می گردند، مدل سینک روشویی مربعی می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.

    انتخاب کاسه روشویی روسنگی با لبه برآمده زیبایی خاصی در کنار دیگر وسایل جانبی حمام دارد. زمانی که از کابینت چوبی و یا متریال دیگر در کنار سنگ روشویی استفاده کنید، ترکیب خاص و زیبای آن را خواهید دید. هزینه ی کم و  نصب آسان کاسه روشویی های روسنگی بر روی کابینت روشویی از مزایای سینک های روسنگی می باشد. در تصویر بالا، طراح با انتخاب کاسه روشویی روسنگی بر زیبایی کابینت روشویی چوبی حمام افزوده است. ترکیب بک اسپلش هندسی، آینه ی بزرگ، کاسه روشویی زیبا و شیرآلات خیره کننده واقعا زیبا و جسورانه می باشد.

     

    سینک روشویی زیرسنگی جدید

     

    شیرآلات و سینک های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. کاسه روشویی زیبا و شیرآلات خیره کننده بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شوند، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می توانند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشند. بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که شیرآلات خانه شان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد. پس بهتر است شما نیز کاسه روشویی های جدید، زیبا و شیک را انتخاب کنید که با طراحی داخلی حمام شما مطابقت داشته ، وبازتاب دهنده باشد زیرا انتخاب شما سبک و شخصیت شما را نشان می دهد.

    همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح با انتخاب کاسه روشویی زیرسنگی رنگی، شیر آلات مدرن و صفحه کابینت گرانیتی،  این حمام را به زیبایی دکور کرده است.

     

    کاسه روشویی سرامیکی

     

    سینک های روشویی کابینتی مهم ترین و کاربردی ترین عنصری هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی فضای حمام و سرویس بهداشت از آن ها استفاده می شود. وجود آن ها می تواند تاثیر مستقیم بر طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی بگذارد پس بسیار مهم است که در انتخاب آن ها دقت کافی را داشته باشیم و نوعی از آن ها را انتخاب کنیم که هماهنگی بیشتری با سرویس بهداشتی ما دارد.

    به تصویر بالا دقت کنید. ظاهر این سینک سرامیکی بسیار زیبا است و بیشتر در حمام هایی به سبک کلاسیک استفاده می شود. سینکی شکیل با یک پایه تمیز که ظاهری متمایز و شیک دارد. خطوط منحنی کاسه روشویی، ظرافت و زیبایی آن را دوچندان کرده است. علاوه بر این روشویی کابینتی بزرگ مستطیلی با شیرآلات مدرن و ساده درخشش و زیبایی منحصربه فردکاسه روشویی را به خوبی نشان می دهد . 

     

    سینک روشویی کابینتی  بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. آینه ی بزرگ بالای سینک روشویی و نورپردازی مناسب نقش بسزایی در بزرگتر نشان دادن حمام دارد. افرادی که فقط به دنبال طرح های خلاقانه و مدرن می گردند، مدل سینک روشویی مربعی می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.

     

     

    سینک روشویی پدالی

     

    سینک ها پدالی از ساده ترین انواع سینک های روشویی به شمار می آیند. البته که این سادگی از ظرافت و زیبایی آنها کم نکرده است. در تصویر بالا، طراح  این حمام بزرگ را با دو سینک روشویی پدالی ساده دکور کرده است. آینه های بلند بالای سینک روشویی به خوبی نور را منعکس کرده و باعث افزایش دید بصری و دلباز شدن حمام شده اند. در بین دو سینک روشویی، طراح با قرار دادن قفسه ای با بدنه ی استیل،  فضای مناسبی را برای نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی فراهم کرده است. زیرا همانطور که قبلا گفتیم ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

     

    سینک روشویی بزرگ

     

    طراح در تصویر بالا، این حمام بزرگ را با روشویی کابینتی باز، کاسه روشویی سرامیکی روسنگی، نورپردازی عالی و شیرآلات مدرن به خوبی دکور کرده است. آینه ها تابش نور طبیعی داخل حمام را به خوبی منعکس می کنند و فضای حمام را دلباز و روشن تر نشان می دهند. روشویی کابینتی باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

     

    کاسه روشویی مدرن و شیک

     

    طراحان برای زیباتر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی دست به طراحی و استفاده از مدل های مختلف روشویی زده اند. سینک روشویی کابینتی حمام، به ویژه از نوع خاص و مدرن، در شکل و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شود. سینک روشویی کابینتی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد. به یاد داشته باشید که لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، این حمام ها را به  فضایی رویایی و مجلل تبدیل کرده است.  طراح با استفاده از روشویی کابینت باز، شیرآلات مدرن، سینک زیبا و نا متعارف، آویز های چشمگیر و لوازم دکوری خاص این حمام را به شکلی رویایی دکور کرده است. شما می توانید با یک نگاه زیرچشمی به درون این حمام شیک، طرح های زیبای خود را بشکنید و ایده های  این حمام مدرن را برای خانه خود به سرقت ببرید.

     

    کابینت روشویی دیواری

     

    دکوراسیون حمام بالا نمونه ای زیبا و منحصربه فرد از یک طراحی معاصر است که طراح به خوبی آن را اجرا کرده است. ترکیب روشویی کابینتی مدرن چوبی با سینک بزرگ سرامیکی سفید بسیار زیبا و چشم نواز است. قاب آبی رنگ آینه ی بالای روشویی کابینتی و سقف سبز حمام، فضای داخلی حمام را شاد و روشن نشان می دهد. نورپردازی عالی، شیرآلات جدید و وسایل دکوری خاص، تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون حمام دارد.

     

    کاسه روشویی شیشه ای

     

    در سال های اخیر، حمام و سرویس‌ های بهداشتی دست خوش تغییرات و پیشرفت های زیادی بوده اند و یافتن روش‌هایی برای مدرن کردن سرویس بهداشتی وحمام،  همیشه یکی از چالش‌های بسیاری از صاحب خانه ها بوده است. متداول ترین روش برای تغییر ظاهر یک حمام قدیمی به حمامی با  طراحی مدرن امروزی،  نوسازی و تغییر اجزای اصلی حمام مانند روشویی کابینتی، سینک روشویی، کابین دوردوشی و شیرآلات می باشد. از آن جایی که میهمانان شما هر بار که به سرویس بهداشتی وارد شوند از سینک روشویی استفاده می‌کنند، سینک‌های شیشه ای بی درنگ فضای حمام شما را جذاب کرده وباعث حیرت میهمانان شما می شوند.

    در تصویر بالا، کاسه روشویی شیشه ای با روشویی کابینتی چوبی، صفحه کابینت مرمر و شیرآلات مدرن ترکیبی بی نظیر و زیبا ایجاد کرده است. نورپردازی عالی و آینه ی گرد بالای روشویی بر زیبایی این حمام افزوده است.

     

    سینک ها پدالی از ساده ترین انواع سینک های روشویی به شمار می آیند. روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، حمام و سرویس های بهداشتی را به  فضایی رویایی و مجلل تبدیل می کند.