• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    طرح مقابله با آلاینده‌های هوا در استان خوزستان اجرا می‌شود


    1397/10/2

    آلاینده‌های هوا

    کلیداول به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، غلامرضا شریعتی در آیین کلنگ زنی پارک یک هزار هکتاری کوثر اندیمشک در جاده کرخه، اظهار داشت: امروز برای توسعه استان و تقویت نشاط اجتماعی در خوزستان، تلاش وبرنامه ریزی جدی شده است.

    وی با بیان این دست‌هایی در استان خوزستان به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات و ناامید کردن شهروندان از خدمات اجرا شده هستند، افزود: بزرگ نمایی مشکلات و تاکید بر محرومیت‌های استان، روح نا امیدی را در جامعه تزریق می‌کند به همین جهت باید از این اقدامات جلوگیری و زمینه برای رفع مشکلات استان با تاکید بر تقویت نشاط اجتماعی فراهم کرد.

    استاندار خوزستان با اشاره به پیشرفت‌های خوزستان در عرصه‌های مختلف عمرانی، عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر استان خوزستان در زمینه‌های مختلف از برخی استان‌های کشور جلوتر بوده و اقدامات خوبی در جهت پیشرفت استان طراحی و به اجرا رسیده است.

    وی با بیان این که در استان‌هایی که توسعه عمرانی از خوزستان کم‌تر است اما اخبار منفی منعکس نمی‌شود، گفت: انعکاس شایسته داشته‌ها و ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف به منظور امیدبخشی به مردم و نا امید کردن دشمنان در تحقق برنامه‌هایشان؛ مهم و ضروری است.

    شریعتی با اشاره به برخی مشکلات استان خوزستان، بیان کرد: باید با توجه به زیرساخت‌ها و ایجاد بستر لازم برای توسعه استان، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف انجام شود و طرح‌های نیمه تمام را با شتاب بیشتری تکمیل کرد.

    استاندار با اشاره به طرح‌های عمرانی اجرا شده در شهرستان اندیمشک، سیاست‌های توسعه در اندیمشک فراگیر و در همه ابعاد دانست و خاطر نشان کرد: عملیات عمرانی طرح‌های مختلفی در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، تجاری و زیرساخت‌ها اندیمشک در حال اجرا هستند و برنامه مدون و جامعی برای توسعه اندیمشک طراحی شده است و این مقوله، نوید آینده روشن این شهرستان و کاهش مشکلات را می‌دهد.

    وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با آلاینده‌های هوا با هدف توسعه خدمات زیست محیطی در استان خوزستان، عنوان کرد: برای مقابله با ریزگردها کاشت نهال در استان آغاز و با اجرای آن زمینه برای مقابله با آلاینده‌های هوا در خوزستان بیش از گذشته فراهم و عملیات اجرایی این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

    شریعتی با تاکید بر تداوم نهال‌کاری در استان خوزستان، خاطر نشان کرد: درخت و محیط زیست سرمایه‌های ماندگار ما هستند و به همین جهت باید ضمن حفاظت از این ثروت‌ها باید عرصه را برای کاهش مشکلات زیست محیطی خوزستان درعرصه‌های مختلف، فراهم کرد.

    منبع تسنیم خوزستان