• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    دکوراسیون اتاق مطالعه خاص و منحصر به فرد برای کودک و نوجوان


    1397/6/13

    دکوراسیون داخلی -اتاق مطالعه کودک و نوجوان

    انجام تکالیف و رسیدگی به درس ها بخش بزرگی از زندگی یک نوجوان است.به نظر شما آن ها به درس علاقه دارند یا برعکس به هر بهانه ای قصد فرار کردن از آن را دارند؟وظیفه ما در قبال آن ها چیست؟آیا میتوان آن ها را در جهت درست راهنمایی کرد و در مسیر درس خواندن کمکشان کرد؟راه های متعددی برای کمک فرزندانمان وجود دارد که یکی از آنها ایجاد فضای مناسب برای مطالعه است.

    در ادامه  ایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان، ایجاد فضای مناسب اختصاصی برای مطالعه و قفسه های کاربردی برای گذاشتن لوازم در اختیار شما قرار می دهیم.این ایده ها نشان می دهد که چگونه می توان یک اتاق خواب کوچک همراه با فضای مطالعه و مبلمان خاص ایجاد کرد.کلیداول در کنار شماست تا همواره به زیباترین و کاربردی ترین دکوراسیون دست یابید.

     

    از تمام فضاهای اتاق استفاده کنید.نور طبیعی انرژی بچه ها را افزایش می دهد.بنابراین میز مطالعه آن ها را کنار پنجره قرار دهید.میتوانید ستون های خالی کنار پنجره را قفسه تعبیه کنید تا یک فضای مناسب برای کتاب ها داشته باشیم.این قفسه ها به مرتب بودن لوازم بسیار کمک میکند.

    وجود گیاهان باعث ایجاد یک فضای مطلوب برای مطالعه می شود.

    با استفاده از کاغذ دیوارهای خاص مانند طرح مشاهده شده در تصویر می توانید حس حضور گیاهان در فضا را القا می کند،وجود المان های چوبی این حس را تقویت مکیند.

    دیوار pegboard گزینه بسیار جالبی برای دیوار اتاق می باشد به راحتی میتوانید قفسه ها را تنظیم کنید و به عنوان کتابخانه یا فضای مناسب قرار گیری آثار هنری و صنایع دستی استفاده کنید.

    تشویق به پرواز و ایجاد انگیزه با استفاده از نصب پرنده های آویزان.این پرنده ها همراه با چراغ های تعبیه شده.فضای جالبی را ایجاد میکنند.

    میز بدون پایه به ساده بودن فضا کمک میکند.این طراحی کمک میکند که فضا برای پا بیشتر باشد.

     

     

     

    منبع :دکوبوم

    عکس :اینترنت