• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    دلفیناریوم و هایپراستار در اهواز /شهردار اهواز : سرمایه گذاران آماده ی همکاری هستند


    1397/5/14

    کمبود مراکز تفریحی در اهواز احساس می شود .


    شهردار اهواز خبر داد:
    سرمایه گذار و مجری دلفیناریوم آماده قرارداد و شروع به کار است
    شرکت هایپر استار آماده انعقاد قرارداد برای ساخت ۴ فروشگاه بزرگ
    .
    به گزارش  کلیداول به نقل از اهواز 1400؛ منصور کتانباف با بیان اینکه باید به گزینه های مختلف تامین منابع فکر کنیم، اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی شهرداری های کشور سالهاست که سه گزینه جلب مشارکت، دریافت تسهیلات و فروش اموال را برای تامین منابع خود برگزیده اند.
    .
    این مقام مسئول، وضعیت حاضر را برای جلب سرمایه گذار در شهرداری مناسب دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های انجام شده در چند ماهه گذشته، بستر مناسبی برای مشارکت بخش خصوصی فراهم شده است. چند پزشک برای ساخت یک بیمارستان با محوریت سرطان اعلام آمادگی کرده اند. با احداث این بیمارستان بزرگ و تخصصی علاوه بر ارتقای کیفیت سلامت و افزایش رضایتمندی شهروندان، حداقل برای ۱۲۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می شود. شرکت هایپر استار آماده انعقاد قرارداد برای ساخت حداقل چهار فروشگاه بزرگ است.
    .
    شهردار اهواز ادامه داد: سرمایه گذار و مجری پارک دلفین ها (که در کیش و برج میلاد کار کرده) آماده قرارداد و شروع به کار است. صندوق ذخیره یکی از ارگان ها چندین بار برای احداث یک شهرک تفریحی، فرهنگی، ورزشی و هنری اعلام آمادگی کرده است.
    .
    کتانباف تاکید کرد: سازمان مشارکت ها و سایر بخش ها باید فعال تر شوند، فرصت مناسبی بوجود آمده که نباید آن را از دست بدهیم، هر روز جلسه با محوریت سرمایه گذاری تشکیل شود. کوتاهی از هیچ مقامی در این راه پذیرفتنی نیست.
    .
    وی ادامه داد: اگر بتوانیم ۲۰ بسته سرمایه گذاری را امسال به مرحله قرارداد برسانیم، حداقل هزار میلیارد تومان درآمد برای شهرداری اهواز ایجاد می شود که انقلابی در زمینه درآمدهای شهرداری است. اما این موفقیت جز با تلاش جهادی و شبانه روزی مدیران و زیرمجموعه حاصل نمی شود. در صورت تحقق این درآمد امیدواریم که بخش اعظم آن را در توسعه و عمران شهر خرج کنیم.

    انتهای پیام/