• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    معرفی محله گلستان اهواز


    1397/2/4

    معرفی گلستان اهواز

    گلستان یکی از محلات جدید اهواز است. در سال ۱۳۵۱ ساخت بیمارستان شماره ۲ و احداث دانشگاه در نزدیکی لشکرآباد همچنین با واگذاری زمین به کارکنان بیمارستان و دانشگاه این محله به محلات اهواز اضافه شد. درحال حاضراین محله بسیار گسترش پیدا کرده وشامل چندین محله می‌باشد از جمله شهرک دانشگاه، فرهنگ شهر، کوی مجاهد، شهید محلاتی، فازهای ۱ و ۲ گروه ملی، شهرک برق، کوی ۲۲ بهمن، کوی سعدی، کوی بوستان و گیت بوستان.: دانشگاه علوم پزشکی (جندی شاپور)، دانشگاه شهید چمران و دانشگاه آزاد اسلامی در این محله قرار دارد.

    دانشگاه شهید چمران اهواز - کلید اول - گلستان

    بیمارستان گلستان اهواز در منطقه گلستان شهر اهواز واقع شده و بیمارستانی دانشگاهی/آموزشی است که در سال ۱۳۴۹ تأسیس و در حال حاضر ۶۱۵ تخت دایر دارد.

    بیمارستان گلستان اهواز - کلید اول

    پارک شقايق که از آن با عنوان پارک قوري اهواز هم نام برده مي شود، يکي از بوستان هاي شهري کلانشهر اهواز است که دارای امکانات تفریحی بسیاری است.

    پارک قوری (شقایق) اهواز گلستان - کلید اول

     پل پنجم در دو باند و به منظور کاهش بار ترافیکی پل چهارم ساخته شده‌ است که مسیر خیابان دکتر شریعتی را به اتوبان گلستان وصل می‌ کند. این پل در سوم خرداد ماه سال ۱۳۷۵ خورشیدی افتتاح شد. این پل میدان جمهوری، جنوب خیابان شریعتی (۳۰ متری) و جاده کوت عبدالله را به فلکه دانشگاه و لشکر آباد متصل می کند. پل پنجم ۴۸۰ متر طول و ۳۰ متر و ۷۰ سانتی متر عرض دارد و در آیلند وسط آن لوله آب شهری مستقر شده‌ است.

    پل پنجم گلستان به خیابان دکتر شریعتی - کلید اول

    خرید ملک در گلستان

     

    اجاره ملک در گلستان